بیمه مسئولیت مدیر ساختمان ، پوشش بیمه ای است که خسارتهای وارده به ساکنین ، اشخاص ثالث و مشاعات ساختمان را در اثر حوادث احتمالی ناشی از مسئولیت  مدنی مدیر ساختمان را جبران می نماید. یعنی اگر در اثر قصور و یا سهل انگاری مدیر ساختمان خسارت های جانی و مالی به ساکنین ، اشخاص ثالث و یا مشاعات وارد آید ، و منشأ این خسارت ها از مشاعات ساختمان باشد. مدیر ساختمان مسئول حادثه شناخته می شود و می بایست نسبت به جبران خسارتها اقدام نماید.

بدین منظور بیمه مسئولیت ایران ، پوشش بیمه مسئولیت مدیر ساختمان را ارائه می دهد.مطابق با مقررات درج شده در این بیمه نامه ، نمایندگی بیمه ایران - تهران متعهد می شود  تا در هنگام بروز حوادثی که تحت پوشش این بیمه نامه قرار گرفته اند و وارد آمدن خسارت جانی یا مالی به ساکنین ، اشخاص ثالث و مشاعات ، از طرف بیمه گزار ( مدیر ساختمان ) ، به جبران خسارت ها خواهد پرداخت. حق بیمه مسئولیت مدیر ساختمان بر اساس متراژ کل بنا ساختمان ها و میزان تعهدات درخواستی بیمه گزار ( مدیر ساختمان ) محاسبه و تعیین می گردد.

بیمه مسئولیت مدیر ساختمان

خطرات تحت پوشش بیمه مسئولیت مدیر ساختمان

 حوادث و خطراتی که تحت پوشش بیمه مسئولیت مدیر ساختمان قرار دارند و وقوع آنها باعث بروز خسارت های جانی و مالی به ساکنین ، اشخاص ثالث و مشاعات می شوند عبارتند از :

  • مسئولیت بیمه گزار ( مدیر ساختمان ) در برابر ساکنین ، اشخاص ثالث و مشاعات ساختمان مطابق با شرایط و تعهدات درج شده در بیمه نامه
  • خسارت های جانی و مالی وارده به شخص بیمه گزار ( مدیر ساختمان ) ، ناشی از حوادث و خطرات موضوع بیمه نامه
  • خسارت های جانی وارده به سرایدار ، نظافتچی ، تعمیرکار ، سرویس کار و باغبان در بخش های مشاعات ساختمان ، ناشی از حوادث موضوع مورد بیمه نامه
  • خسارت های جانی وارده به ساکنین و اشخاص ثالث در حین استفاده از آسانسور و یا پله برقی
  • خسارت های ناشی از حوادث در حین استفاده از استخر و سونا
  • خطرات احتمالی در پارکینگ ساختمان و خسارت های وارده به وسایل نقلیه ( به استثنای تصادف ، سرقت کلی و جزئی )
  • خسارت های ناشی از آتش سوزی در مشاعات
  • خسارت های ناشی از سقوط اشیاء یا سنگ نما از ساختمان در محوطه ساختمان و یا اطراف ساختمان
  • جبران خسارت های وارده به ساختمان های مجاور ، ناشی از آتش سوزی ، ترکیدگی لوله ، نشت و ریزش چاه

بیمه نامه های مورد نیاز ساختمان

علاوه بر بیمه مسئولیت مدیر ساختمان ، بیمه نامه های دیگری هستند که برای یک ساختمان نیاز و ضروری می باشند ، تا در مواقع بروز حوادث ، مطابق با شرایط هر یک از بیمه نامه ها ، جبران خسارات ایجاد شده از طریق بیمه نامه مناسب ، تأمین گردد. انواع بیمه نامه های دیگر مورد نیاز ساختمان عبارتند از :

اشخاص تحت پوشش بیمه مدیر ساختمان

اشخاصی که هنگام وقوع حوادث احتمالی برای ساختمان ، دچار آسیب جسمی و یا زیان مالی می گردند و تحت پوشش بیمه مسئولیت مدیر ساختمان قرار می گیرند عبارتند از:

  1. شخص بیمه گزار ( مدیر ساختمان)
  2. نظافتچی و باغبان
  3. سرایدار و نگهبان
  4. سرویسکار و تعمیرکار
  5. مراجعین و میهمانان واحدها
  6. خسارت های ناشی از سقوط اشیاء یا سنگ نما از ساختمان

متقاضیان محترم در تمام مناطق تهران  ، می توانند جهت بهره مندی از کلیه خدمات بیمه ای برای انواع بیمه نامه ها ، از طریق هر یک از نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران ، نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران و یا نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران اقدام نمایند.

 


نمایندگی بیمه ایران تهران بیمه ,ساختمان ,مدیر ,خسارت ,نامه ,مسئولیت ,مدیر ساختمان ,بیمه نامه ,بیمه مسئولیت ,مسئولیت مدیر ,پوشش بیمه ,بیمه ایران تهران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ورزش 97 httsk روستای پهرست سفلی آدرس وبلا گ تغییر کرد هرنی هک بهترین برند کاشی و سرامیک دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه,رمان بیست پارسی زی lohegostaresh